Bjästa backen

idag har jag, ludde och marko varit och åkt slalom i bjästabacken :)
klev upp 7.30 idag, packade slalom grejerna och sedan tog vi bussen till bjästa.
bussen stannade vid bjästa macken så det blev en bit å gå med tung packning, men vi hittade en finfin genväg (skoterspår)
var perfekt väder 7-  och puder snö, var första åket för i år
det var riktigt kul å åka of pist i skogen!
Men dock så kan jag inte ens räkna hur många gånger jag ramla, tur att man landa mjukt i snön iallafall x)
När jag och marko åkte i skogen så lyckades jag köra in i en gran och fastna, sedan pricken över i så föll all snö på gran å rasa ner över mig som låg under!
men de var en riktigt lyckad dag! länge sedan jag skratta så mycket!
tack grabbs<3
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback