h e l g e n

i fredags var jag ludde & marko och käkade pizza på ilpadrino
sedan gick vi ner mot sliperiet och det var det jätte mycke folk som var på väg mot arenan
så vi trodde det var ulvö hockey som spelade
så vi gick dit och skulle kolla hur mycket biljetterna kostade
Marko - hur mycket kostar det? 
kassa killen - 600 kr
Vi - va 600? alvarligt? 
kassa killen - nä jag skojar inte, kolla här de billigaste är 599
ludde - va? kan man inte köpa stå plats då?
kassa killen - nej
marko - men vad är det för match egentligen? 
kassa killen - match? öhm det är Tomas Ledin ikväll?
 
HAHAHAhahaha, bra koll man har !
 
lördag skulle jag egentligen åka slalom men försov mig...
det var jätte soligt å fint väder så jag och ludde skottade först altanen och sedan gick vi och hälsade på 
fanny. Senare på kväller for vi till Alex och såg på film och sjöng karaoke 
och jag svalde en metall bit som ludwig råka spotta i min mun x) 
 
 
och i dag (söndag) har jag, ludwig och mamma varit hemma hos mormor :)
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback